Chanel Haute Couture Spring / Summer 2013 || Kuş Cıvıltıları Eşliğinde Bir Fashion Show

/
1 Comments

Pişmaniye saçlarına kurban olduğum Karl Lagerfeld,gene yaratıcılığını konuşturup harika tasarımlara imza atmış.(Paris Moda Haftasında görücüye çıkmasına rağmen ben ancak yazabiliyorum, sorry guys).Kuş cıvıltıları ve Akdeniz sahil ormanlarında hissettiren ağaçlar kullanılarak oluşturulan concept cidden hoş ve insana sıcak yaz günlerini hatırlatıyor.Chanel imzalı hiç birşeye kötü bir laf edemem zaten,ama Karl'ın imzasını taşıyan ilkbahar-yaz haute couture showu oldukça beğendim.




















Renk olarak siyah,lacivert ve beyazın baskınlığının yanında, lila,toz pembe,açık gri gibi soft dokunuşlar da mevcut.Alışılmış Chanel tüvitine büyük çiçek motifleri,bol bol dantel ve zaman zaman da payetler eşlik ediyor.Ayrıca -benim favorim olan- dantel,burnu açık,kalın topuk çizmeler çok orijinal. Concepte uygun olarak modellerin saç aksesuarları kuş tüyünden yapılmış.Göz makyajları da iddialı ve yaratıcı.



tüm kreasyonu görmek için : http://www.fashionising.com/runway/b--chanel-haute-couture-s13-41696.html



You may also like

1 yorum:

  1. bayıldım bu koleksiyona makyajlara head bandlere .. çok gotik çok güzel geldi bana.. ama giyilip sokağa çıkılırmı hele de tr de asla yani..:-))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts