Mascaram Maxx & Sephora The Beauty Week

/
0 Comments


Merhabalar,

Yeni dönemin başlamasıyla yine yoğun bir temponun içinde buldum kendimi maalesef.Bu süreçte kendimi çok yorgun ve mutsuz hissettiğim zamanlar da oldu.Ama hayata pozitif baktığın sürece karşına her zaman küçük sürprizler çıkarır.Online güzellik sitesi Mascaram Maxx 'in Jimmy Choo Flash parfüm hediyeli yarışmasını kazanmak gibi mesela :) 

PS: Mascaram Maxx Türkiye'nin ilk online güzellik sitesi olduğu gibi, güzel hediyelerle okuyucularını ödüllendiriyor.Takip edin derim :)

Bugün, hazır yoğunluktan biraz ara bulmuşken, hediyemi almak ve Sephora'nın Vogue işbirliğiyle düzenlediği The Beauty Week event'ine katılmak amacıyla İstinye Park'a gittim.Vogue Türkiye editörlerinin seçtiği makyaj önerilerini The Beauty Week'e özel olarak Make Up For Ever ürünleriyle görme şansım oldu.Bu arada modeller incecik fidan gibi salınırken, benim aklım Godiva'nın muhteşem çikolatasıyla kaplı çileklerde kaldı.(Sonra Lady neden kilo veremiyor? )

Antika Blackberry'min çektiği kadarıyla benim objektifimden Sephora The Beauty Week :












Ps 2: Neşe Erberk (5.foto) aradan geçen yıllara rağmen hala genç,hala duru güzelliğini koruyor.Hayran kaldım.



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts