Saç || Eskimeyen Trend Dağınık Topuz

/
0 Comments

Yaz gelince en zor şeylerden biri enseye dökülen ve yakan saçlardır.Son üç dört yazımı uzun saçlı geçirmiş biri olarak bunun ceremesini çok çektim açıkçası.Ama her aklı başında kız gibi saçımı toplamayı da akıl edebildim nihayetinde.Yukarıda gördüğünüz yaratıklar kadar güzel genlerim yok,malesef kulaklarım kepçe! bu yüzden gelin başı gibi sımsıkı toplamak değil kulaklarımı kapatacak bir dağınık topuz benim kurtarıcım olabilir ancak- ki olmuştu da-.Geçmiş zamanla konuşsam da,bu yazı kısa saçlı geçirsem de,10 cmlik saçlarım olsa da yazın sıcağında çıldırıp onları da toplayabilirim.


Ama asıl meselemiz benim sorunlarım değil siz değerli takipçilerimin güzelliği,hoşluğu..Bu yüzden doğallığın in olduğu 2012 yazında uzun saçlıysanız saçlarınız dağınık topuz yapın ve trend olmanın kitabını yazın.


Enseye ve kulaklara düşen saç tutamları hem sizi fazla uğraştan kurtaracak hem de sexy gözükmenizi sağlayacaktır.Tabi dağınık topuzun da bir sınırı var,yataktan kalktığımız gibi,aynaya bakmadan,bileğe geçirilmiş bir toka ile toplamak olmaz.Bakın insanlar nasıl yapıyorlar?


Gossip Girl'ün Serena'sı gibi sarı saçlarınız varsa kesinlikle aralara örgü serpiştirilmiş bir topuz öneririm.


Yok efendim ben Justin Bieber'ın sevgilisi Selena Gomez gibi karamanım,saçlarım da dalgalı diyenler..İşte size yazın kullanabileceğiniz bir model!

,
Başka bir karaman ve dalgalı saçlı kızçemiz olan Vanessa Hudgens de dağınık topuzu tercih edenlerden..


Bence dünyanın en sevimli insanlarından biri Jessica Alba.Topuzunu onun gibi taşlı bir toka ile hareketlendirebilirsiniz.

XOXO..LP



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts