Yarışma ve Finaller Hakkında

/
0 Comments

Ne de güzel demişti MFÖ : "Uyku biraz uyku bütün istediğim buydu,biraz deniz biraz uykuuuu!" diye.İşte ağzımda o şarkı,yüzümde fazla kafeinden oluşan seğirmeler,dağınık saçlarım,sırtımda kitap dolu çantam,devamlı bir not peşinde koşturup duran bir insan olarak geçiriyorum son günleri.
Bugün iki finalden çıktım.Yarın,ondan sonra,ondan sonra da finallerim var.Sanki hiç bitmeyecek gibi.
Ama bu hengamenin içinde arada bloguma ve mailime baktığımda bir sürü mail,yorum görüyorum.Yarışmaya katılanların sayısı gittikçe artıyor ve bu da beni çoook mutlu ediyor.Bu berbat günlerimde beni sevindiren nadir şeylerden biri olduğu için Trend Moda Dünyamız'ı seviyorum.Aslında onu takip eden sizleri seviyorum.Hepinize ayrı ayrı yarışmaya katıldığınız için teşekkür edecek zamanım olmadığı için bu postu yazıyor ve yarınki finalime çalışmak üzere notlarımın arasına gömülüyorum.Mazur görün,esen kalın,öpüldünüz!

Ne yarışması ya dersen eğer tık tık : 



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts