Yaz Geldi || Hasır Çanta & Şapka Trendi

/
0 Comments
     Efendim daha önce de söylemiştim ama yine söylüyorum.Malumunuz yaz geldi.Tabi gardropların yenilenme zamanı da onla beraber geldi.Biliyorum çıktınız kendinize yeni ciciler aldınız.Şortlar,t-shirtler,babetler derken yazın en önemlisi hasırı unutmanız değil mi canlarım? Unuttuysanız da sorun değil,ailenizin modacısı LadyPresley hatırlatacak çünkü :) Yaz gelince benim aklıma ilk gelen şey denizdir.Deniz ise sıcacık kumların üzerine serilmiş hasırları getirir akla.Ya da hasır şemsiyelerin altında şezlongunuza uzanıp moda dergileri karıştırmaktır deniz demek.

     Modacılar da halimizden çok iyi anlıyorlar keratalar.Gene harika hasır çantalar ve şapkalar göreceğiz bu yaz da.Tabi geçen yılın trendi Espadriller hala çok revaçta.İşte bu sezonun trendlerinden beğendiklerim.

Burberry



Ralph Lauren


Dolce&Gabbana

Marc by Marc Jacobs

Tiffany&Co.

Zara

Forever 21


Anna Sui

Görsel Kaynak : whowhatwear.com



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts