Yazlıkçı || 2012 Yazının Şort ve Sandalet Trendleri

/
0 Comments
Selam cicişler,ciciş olmayanlar! Çok sevgili takipçilerim merhaba!
Buram buram gelen sıcaklar,birden bindiren yağmurlar,finaller,paperlar derken nasılsınız?
Ben finallerimin bitmesiyle kendimi alışverişe,kitap okumaya ve eğlenmeye verdim.
Ama bu arada sizi de unutmadım.

Geçen gün düştüğüm için dizimde kocaman bir kabukla geziyorum ve yaraya değip canımı acıttığı için şorttan başka birşey giyemiyorum.Benim de canıma minnet tabi.Zaten dışarısı 30 derece.Hal böyle olunca şort mevsimini temelli olarak açmak gerekiyor.Peki bu sezon şort trendi nasıl?


Bu yaz öyle teenage gibi denim şort giyip instagramla foto çektirmiyoruz annem.Onlar artık out! Tiril tiril ipek şortlar,renkli bermudalar,fiyonklar in! Casual değil,chic olacağız anlayacağız! Ama bunu yaparken de yazın ruhundan vazgeçmeden,yüzümüze bi kilo makyaj yapmadan,ayağımızda sandaletlerimizle yapacağız.Kapiş?


Sandalet demişken onun da bir raconu var tabi ki.Bu yaz ayaklarımız neon sandaletler içinde cıvıl cıvıl olmalı.Ama benim sandaletim neon değil diyenler için,ya gidip kendinize neon sandalet alın ya da köprüden atlayın demeyeceğim tabiki.Ben mesela ispydiy.com'da gördüğüm bir şeyi yapacağım.Yaz için babetlerime ve sandaletlerime neon ışıklar katacağım.Siz de yapın.Yapılışı kolay ve masrafsız.



Ama bu sandaletler toprak tonu diyenler içinse "yaratıcılığını kullan onları neon yap tatlım" cevabım uygun olacaktır.

Öpüyorum.Esen ve serin kalın.
LadyPresley

Görsel kaynak : whowhatwear.com
               ispydiy.com


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts