Tatil Günlükleri || Yine Başımda İlham Perileri

/
0 Comments
Selamlar canlarım.
Biraz nispet yapar gibi olacak ama tatilden bildiriyorum.Sırtımda güneş yanıkları,yanımda ailem,yarın tekrar benle kavuşmayı bekleyen sevgilim Ege Denizi :) Dönemin yorgunluğunu üzerimden atmak için bu günleri iyi değerlendirmeli,sevdiğim herşeyi yapmalıyım diyorum kendime.Tabii 2 haftalık tatilimde sadece denize girmeyeceğim.Kütüphaneden bir ton kitapla geldim.Ablamın hediyesi olan Coco Chanel'in hikayesini anlatan kitabı da okucam daha.Bunların dışında bol bol blog yazıp siz takipçilerimle açığı kapatma planlarım var.Bi de hazır eve gelmişken bol bol dikiş dikeyim,takı yapayım istiyorum.İlham almak için de günlerdir blog bakıyorum.


Bunlar ilham almak için baktığım siteler.Hepsinde çok güzel "diy project" dediğimiz "kendin yap projeleri" var.Eski tişörtten elbise yapmak,kimsede olmayan bileklikler tasarlamak,ayakkabılarınıza level atlatmak sandığınız kadar zor değil.Sadece küçük dokunuşlarla gardrobunuzu baştan yaratabilirsiniz.

Bunlar dışında benim internetten topladığım ilhamlık resimler var.Sizinle paylaşmak istedim.Zamanım olursa hepsini denicem tabi kendi stilime göre.Size de tavsiye ediyorum.Çok rahatlatıcı ve ayrıca kendi tasarımınızı giymek gerçekten çok cool,çok havalı :)






















NOT : Fotoğrafları çok değişik kaynaklardan aldığım için kaynak belirtemiyorum ama hiç biri bana ait değil.


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts