Dear 16 Years Old Me || Cilt Kanseri Hakkında Bilmemiz Gerekenler

/
0 Comments

Bu video'yu çoğu insan gibi facebook'ta gördüm.İlk başta kanserle ilgili olduğunu anlamadan yüzümde şapşal bir gülümsemeyle izledim.Daha sonra o şapşal gülümseme yerini acı bir tebessüme bıraktı.

Küçükken ben devamlı hasta olmak isterdim,zira öyle olunca herkesin ilgisini üzerime çekerdim.Yıllar geçtikçe ve her yeni hastalığın çocukluktaki bademcik iltihabı kadar kolay olmadığını öğrenince bu huyumdan vazgeçtim.Sağlık çok önemli ve değerini kaybedince anlıyoruz ne yazık ki!

Öksürüktü,gripti,baş ağrısıydı bir yana kanser zor şey.Kanser olan hasta kadar ailesi için de.Benim dedem kanserden ölmüş.Ve o ölmeseymiş hayatımızın gidişatı daha farklı olabilirdi.Keşke biri de ona çıkıp "dear 16 years old me" deseydi.

Sağlığımızı kaybetmeden önlemimizi alırsak,14 yaşındayken,16 yaşındayken,20 yaşındayken ciddi güneş yanıklarından kaçınırsak,güneşe çıkarken güneş kremimizi kullanırsak,gösteriş olsun diye solaryuma girmezsek cilt kanseri riskimizi yarı yarıya düşürebileceğimiz biliyor muydunuz?Bilmiyorsanız da öğrenin,izleyin ve bu videoyu herkese izletin! 

Daha fazla bilgi içinse buraya tıklayın ==>> www.dcmf.ca



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts