Gossip Girl || Blair Waldorf ve Saç Bantları

/
3 Comments


Gossip Girl'de kendime en yakın bulduğum insan olarak Blair'in tarzını mercek altına aldım.Benimle ortak noktalarından birisi de saç bandı ve taçları manyaklık derecesinde sevmesi.
2012 yılında yükselişe geçen saç aksesuarları arasında en trendi ise Blair ve benim seçimim olan taçlar.
Taçınız kafanızda,gözünüz Gossip Girl'ün yeni bölümlerinde olsun :)
Her kıyafetini bir taçla ya da saç bandıyla zenginleştiren Blair ve kaprisleri bakalım gelecek bölümlerde kendini nasıl gösterecek?











You may also like

3 yorum:

  1. ben de tam böyle bir post yazıyodum :D
    yasasın sac bantları

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel. Blair'ede çok yakıyor sac bandı ;)

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzeller. keşke bana da böyle yakışsalar :(

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts