200 İzleyici Candır!

/
0 Comments
İstanbul'dan ve  internetten uzak bir tatile çıkmadan önce bloguma baktığımda 193 izleyicim vardı.Ben de evrene 200 izleyici ve daha fazla tık tık enerjisi vermiş olmalıyım ki 201 izleyici ile karşılaşınca çok şaşırdım,sevindim de tabi!
İnsanların benim yazılarımı okuması,hatta beğenip blogumu takip etmesi güzel bir duygu.her ne kadar zaman zaman ilgilenmesem de blogum benim sığınağım.Henüz gerçekleştiremediğim "moda" kariyerim için bir umut.O yüzden takipçilerim,izleyicilerim,yarışmalara katılan herkes benim için çok önemli.İşte bu yüzden 200 izleyici candır!
Sizin kafanızı fazla şişirmeden kendimi sonbaharın serin yelini hissetmek için Ege kıyılarına atayım efendim.Herkese iyi geceler.Lady'den sevgiler :)




You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts