Benim Olsun! || Üçünüz de benim bebeğimsiniz!

/
1 Comments
İtiraf ediyorum ben bir bağımlıyım.Alışverişe,modaya,ayakkabılara,gömleklere,çantalara aşığım.Onlarsız bir hayat düşünemiyorum.Güzel giyinmeyi ve giyinenleri seviyorum.Her an alışveriş yapabilirim.Yeri gelir aç kalır,son paramı beğendiğim bir parçaya yatırırım.Sınav dönemlerinin,derslerin,İstanbul koşuşturmacasının verdiği stresi düşünerek kendimi yeni cicilerle ödüllendiririm.Ama  bu sefer öyle değil.Aşağıda gördükleriniz tamamıyla ihtiyaç dahilinde olan şeyler.Alışveriş listemin top 3'ü.Almazsam uykularımı kaçıracak olanlar.
Prada'nın başlattığı hasır tabanlı loaferlara aşık olmuştum.Geçen bir Bebek'te genç bir babanın ayağında görünce tekrar aklıma geldi ex aşkım :) Normalde çoğunlukla erkeklere hitap eden bir ürün olsa da,maskülen giyinmeyi seven birisi olarak bir tane edinmem gerektiğine karar verdim.
Ve sonra bu trendi Burberry'nin ve arkasından bir sürü markanın takip etmesiyle Flo ve T-Box'da bulabileceğimiz bir ürün haline geldi.Espadril rahatlığını ve mokasen şıklığını bir arada bulabileceğim bu ayakkabılardan en az bir çifti benim olmalı !!

Geçen dönem yaptığım Loreal alışverişim ve sabah sürüp bütün gün rengini koruyan kırmızı rujumla arkadaşlarımın arasında "Loreal'in Boğaziçi Yüzü" olarak adlandırılmaya başladım.Ta ki kalıcı rujum bitene kadar.Dudağında ruju 1 dkdan fazla tutamayan bir insan olarak kendime çok yakın hissetmiştim ve benimsemiştim keratayı.500 numarasını kullanmıştım,şimdi ise 501'i istiyorum.Çılgınlar gibi!!


Pull and Bear'in kalbime taht kuran,beni benden alan,yüreğimi dağlayan çantası.2012 ilkbahar-yaz serisinin en şeffaf en içi dışı bir parçası.Rengarenk,şeker gibi ve gizli saklısı olmayan insanlar için tasarlanmış adeta.Ya da biz bunu Lady için yapalım demişler sanki.Çok beyendım,çok beyendım.

 Sizce yukarıdaki seçeneklerden hangisini alıcam en kısa zamanda alışverişe çıkıp?
Doğru cevap : d) hepsi 

Öpüldünüz güzellikler,canlar,sevgiler,saygılar..



You may also like

1 yorum:

  1. Ayakkabi canta iyi secim her ikisi de var bende cok severek kullaniyorum :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts