2011 Kış- Şubat ayı son indirimler

/
0 Comments
Nereye gitsem, nereye baksam indirim. Haliyle yine, yeniden, hep dayanamıyorum ve kendimi mağazalarda çılgınca eşinirken buluyorum. İşte en son indirimler ve benim en son aldıklarım.

Winmax: % 70e varan indirim. Ben 15 liraya basic siyah hırka, ve 10 liraya süper güzel krem bir hırka buldum :))

LCW: % 60a varan indirim. Krem basic düz triko: 22 liraydı heralde emin deilim.

Mango: % 70 hala devam ediyor. Siyah-sarı simli triko: 25 lira. Ama ben Taksim'deki outleti tek geçiyorum, her zaman.

İnci: % 70 e varan indirim

Nine West: % 70 e varan indirim


Benetton : % 70e varan indirim. Benetton gerçekten yağmalanmış olsa da, ben 15 liraya çok güzel mavili beyazlı çizgili gömlek buldum.

T-box: Yazlık ürünlerde % 50 indirim. 12 liraya kırmızı kelebekli bir elbisetek kaptım. Bim Bam Bom.

Gidin, bakın, eşeleyin. Elbette kendinize göre birşeyler bulursunuz.
Tavsiyem sezon ürünleri yerine daha klasik, her zaman giyilebilecek ürünleri çok daha ucuza almanız.

Fotoları ekleyeceğim inşallah bir ara. İnşallah ;))
Kisses


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts