Metrocity'de Bir Gün

/
1 Comments






Cumartesi günü Metrocity'deydim ve yine dayanamayıp bir sürü şey aldım. Kendimi "nasıl olsa hepsi stajda veya işte giyilecek şeyler" diye rahatlatıyorum. Ben bir alışverişkoliğim, dayanamıorum almadan. Ama kararlıyım nisan ayında hiçbir şey almak istemiiorum, kredi kartlarım hafiflesin artık.

İnce beyaz çizgili yeşil gömlek: LCW 28.00 lira gibi bişeydi etiketini yırtmış bulundum. Mavi gömleğimi alırken beğenmiştim gözüm kalmıştı ve 1 hafta içind 10 lira düşmüş herşey. İhtiyacı olanlara duyurulur.

İnce beyaz çizgili gri pantolon: LCW 22 lira.

Yeşilli grili süveter: Tiffany 15 lira

Rugan babet ayakkabı: Zara 35 lira

P.S: Staj, iş görüşmesi, dersler ve ödevler beni çok yoruyor. Sürekli bir yerlere yetişmek zorundayım. Üstüne üstlük bademciklerim de şişti. Bi türlü yazamamıorum istediğim gibi kaç gündür. Özürrrr :((


You may also like

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts