Yeni Cicilerim

/
1 Comments






Dün gece kardeşimle beraber İstiklaldeydik. Bir sürü mağaza gezdik. Ve duramayıp yine kendime birşeyler aldım :)) Bu sefer aldıklarım stajda giyilecek şeyler.
Krem renk yakası desenli bluz : CENTRO 19.90 TL
Lacivert-gri gibi pantolon: CENTRO 27.90 TL
Mavi kreli önü dantel biyeli gömlek: LCW 38.90 TL

Kızlar Centro'da inanılmaz indirim var. Babetler 29.90 dan, pantolonlar 27.90 dan başlıyor. Gidin görün bence kaçırmayın. Pantolonlarının kesimlerini ben çok beğendim. İndirim dönemlerinde Centroya uğramayı düşünüyorum artık. Aldığım gömlek biraz pahalı ama almışken birkaç yıl giyeyim dedim.



Bu hafta yoğunluktan ve hasta olduğum için yazamamıştım buraya, bugün acısını çıkartmayı planlıyorum. :)) Yeni aldığım cicilerimi giyip üstümde de fotosunu çekicem bi ara.


You may also like

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts