Winter Chic!/Kış Şıklığı

/
0 Comments
Kış geldi,artık şortla askılıyla dışarı çıkamaz olduk.Dolayısıyla da kışlıkları çıkarmanın,ya da kışlık alışverişine çıkma zamanı geldi.Tarzınıza göre birşeyler bulmak için dükkan dükkan geziceksiniz şimdi.Özellilkle de temel parçalar-mont gibi- kolay kolay karar verilip alınmaz,kendimden biliyorum.
O yüzden,siz gezmeyin diye;fikir vermek için ben durmadım gezdim.
Eğer bohem bir tarzınız varsa,bence pasajlara gidin doğruca.Beşiktaş ve Taksim'deki pasajlar ideal.
Yok ben feminen giyinmeyi seviyorum diyosanız;üzerinize oturan şık bir ceket kurtarıcınız olabilir.Bunun içinse Dorothy Perkins biçilmiş kaptan.
Bunların hiçbiri bana göre değil,ben maskülen seviyorum diyenlere ise;trençkotları şiddetle öneriyorum.Mavi Jeans'in yeni sezon gabardin trençkotları benim çok hoşuma gitti,hatta aldım bile :)
Ayakkabı içinse;shoetek diyorum.İster dolgu topuklu,ister çizme,ister oxford,her tarza tek fiyatla hitap ediyor benden söylemesi..(shoetekfiyat.com'dan da alışveriş yapabilirsiniz.)


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts