Yunanistan'da Aliışveriş Başkadır :) || Lady'nin Tatil Günlüğü Yunanistan

/
2 Comments

2 şubat'ta geldiğim komşu toprakları beklediğim gibi pek avrupai olmasa da, akrabalarımı görmek çok iyi geldi.Küçük kuzenimle bol bol oynayarak yorgunluğumu attım diyebilirim.
Tabi alışveriş faslını saymıyorum bile.
Bi kadın gittiği her yerde alışveriş yapmak ister.Ben de kendimi zara ve h&m mağazalarına attım.İnanılmaz uygun fiyata çok güzel parçalar edindim.
Ama fotoğraf makinemin USB kablosunu evde unuttuğm için siz değerli izleyicilerimle paylaşamıyorum.Ama en kısa zamanda aldığım cicileri sizin huzurlarınıza çıkarım,fikrinizi alacağım :)
Komşudan frappe kokulu,sirtaki notalı öpücükler XOXO



You may also like

2 yorum:

  1. Yunanistana gitmeyi çok isterim.
    En yakın zamanda postunu yap ve bizimde canımız çeksin ! :)

    iyi eğlenceler!

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts