Direniş Ruhuyla Dolu 2013 Güle Güle! || Hoşgeldin 2014!

/
0 Comments

2013'ün son gününde hepimiz yıl içinde aldığımız yanlış kararları düşüneceğiz belki. Ama önemli olan pişmanlıklarımız değil güzel şeyleri hatırlamak ve hatırlatmak.

Benim için 2013 tahmin bile edemeyeceğim bir yıl oldu. Hayatımın en iyi yılıydı diyebilirim. 

Notlarımı düzelttim, Orlando Bloom'u gördüm( rüyamda değil, canlı canlı Atatürk Havalimanında, bakınız.)
Yeni bir ekibin içinde buldum kendimi, ilgi alanlarım hakkında yazdım.

Biraz korktuğum zamanlar da yok değil hani. Doktorlar ameliyat olmam gerektiğini söylediğinde çevreme belli etmemeye çalışsam da nasıl üç buçuk attığımı hatırlıyorum :) 

Sonra hem benim hayatım hem de ülke tarihinde bir dönüm noktası yaşandı. Gezi Parkı Direnişi. Gezi Parkındaki ağaçlar kesilmesin diye yapılan eylemler diktatörlüğe karşı, özgürlüğe vurulan zincirlere karşı çığlık gibi büyüdü.Bir olduk tekrar, Türk olduk, Kürt olduk, Laz olduk, Lezbiyen olduk, Gay olduk.Çünkü biz birlik olunca çok şıktık, çok gözalıcıydık.

 Direnmek güzeldi de keşke gencecik hayatları sevdiklerinden çalmasalardı. Keşke 2014 yılını onlar da görseydi. Ama biz bu 7 ismi ve kardeşlerimizi öldürenleri ölene kadar unutmayacağız.


Gezi direnişinden sonra benim kişisel direnişim başladı. Hem bu ülkede daha yapılacak çok şey olduğunu gördüğüm için hem de sevdiklerim için direndim. Büyük bir ameliyatı başarıyla atlattım.Sonrası çorap söküğü gibi geldi.  


Yılın en başarılı öğrenci girişimde yer aldım.(Bakınız Üniversite Medya Birliği )
Yılın en başarılı öğrenci girişiminde ÜMB Üniversite Modası'nı kurduk. (Bundan sonra adımızı çok duyacaksınız.) 

Birçok üniversiteyi gezdim. Birçok yeni insanla tanıştım. Daha önce tanıştığım birçok insanla samimi oldum. 

 2013 direniş ruhuyla devam etti, direniş ruhuyla bitti. Çok ödev veren hocalara, yoğun tempoya, sinir bozan ülke gündemine, bomboş bakan ayakkabı kutularına :) bakıp direndim.

Benim için  2013'ün enleri :

Yılın en sanatsal çalışması : Merdiven Devrimi

Yılın en iyi güzellik sitesi : mascarammaxx.com

Yılın en iyi sanat sitesi : istanbuldasanat.org

Yılın en iyi etkinlik sitesi : zeroistanbul.com

Yılın en keyifli blogu : blog.pembeseker.com.tr

Yılın en iyi DIY sitesi : psimadethis.com

Yılın en iyi sergisi : Kesinlikle Anish Kapoor

Yılın en iyi müzik ve sanat festivali : Coachella Music and Art Fest

Yılın en sevdiğim akımı : Punk / Grunge

Yılın en sevdiğim trendi : Bere ve sweatshirt trendi

Yılın en rahat ayakkabı trendi :
 Yüksek topuktan vazgeçmeyip rahatlıktan ödün vermeyenlerin ayakkabısı FLATFORM 

Yılın en sevdiğim aksesuarı : Ablamın hediyesi Pandora bilekliğim.

Yılın en unutmak istediğimiz olayı : Miley Cyrus ve Twerk dansı 

Yılın en güzel düğünü : Kate Bosworth & Michael Polish 'in düğünü

Yılın en iyi reklamı : Dior Homme

Yılın en güzel filmleri : The Great Gatsby, Blue Valentine, Before Midnight, Lovelace, Diana

Yılın en idol aldığım ismi : Hala ve hala Carrie Bradshaw

Yılın en ikonik ve zamansız stili : Annie Hall ve Edie Sedgwick

Yılın en pişmaniye saçlı prensleri : Andy Warhol, Karl Lagerfeld


2013 benim için çok güzel bir yıl olsa da aslında ülkem ve ülkemin geleceği için çok da parlak bir yıl sayılmazdı. 2014'ün hem bana, hem sevdiklerime,hem de ülkeme iyi gelmesi dileğiyle. 2014'te de direniş ruhunu ve umut etmeyi kaybetmemek dileğiyle!

İYİ SENELER!


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts