Trend Alert || Leather Jogger Pants

/
0 Comments
Trend Alert demesem olurmuş aslında ama bizim ülkemizde henüz farkedilmemiş bir parça olduğunu düşünüyorum. Jogger pants, eşofman formunda pantolon demek. Geçen sene Twist'te kadife versiyonları vardı, almış ve keyifle/rahatlıkla defalarca giymiştim. ( Bu sene de kadife versiyonlarını Mango'da gördüm, hatta indirimde, haberiniz olsun.)
Kadife ya da başka dokularda, eşofman formunda pantolonlara alışkındık da.. Deri olunca daha bir cezbedici oluyor herşey benim için. Daha asi, daha seksi! Siyah derinin aşığıyım! Ve bu sezon da siyah deriden jogger pantolonlara aşığım!

photo from here

photo from here

Ben Rihanna for River Island'ta görmüştüm,(bakınız) dibim düşmüştü. Dün de online alışverişin batağından kurtulmaya çalışırken başka bir markada gördüm, gene aklıma düştü, kendimi yerlere attım falan.


Peki bu pantolonları nasıl giyeriz neyle kombinleriz? Bence deri jogger'ları deri üstler ve ceketlerle kombinlemek en iyisi ama fazla asi olabilir tabii.


Ama her ortama uyum sağlayacak bir parça bu. Renkli büstiyerler + parlak yüksek topuklularla partide, mesajlı t-shirt ya da sweatshirtler + boğazlı sneakers'lar ile kampüste, beyaz gömlek + kalın topuklu klasik botlar ile de ofiste giyebileceğin hit bir parça. İyi bir yatırım olacaktır çünkü deri hiç bir zaman ölmez, siyah deri hayat kurtarıcıdır!  (Tabii ki gerçek hayvan derisi olmaması şartıyla!) 



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts