Günün Kombini &Yeni Yıl Postu

/
0 Comments

Merhabalar,

Bugün bildiğiniz üzere yılın son günü hatta son saatleri.Gene "seneye görüşürüz esprileri" gene "bebek 2013" facialarını da sağ salim atlattıysanız bu postu okuyorsunuz demektir.

Boğaziçi final schedule'ını bize göre yapmadığı ve yılbaşından hemen sonra finalleri dayadığı için yeni yıl kutlamalarında şehir dışına çıkmak yalan oldu tabi.
Ayrıca Amerika'daki ablamdan ayrı geçireceğim bir yılbaşı olduğu için de üzülmüyor değilim.

Ama tabiki herkes gibi bende yeni yıl için yeni umutlar besliyorum.Baya bi zayıflamış,3.50 gpa yapmış ve bir de koluma bir biscolata erkeği takmış olarak kendimi hayal ediyorum.
Tabiki yılın son gününü,yılın tüm üzüntüleri ve yorgunluğuyla beraber rafa kaldırmak istiyorum.
Açıkçası yeni yıl için çılgın planlarım yok,arkadaşlarla oturup içeceğiz :) 
Ve gideceğim yer öğrenci işi bir bar olduğu için,giyeceğim kıyafetin çok abartılı olmaması lazım.Hem şık hem de rahat olabileceğim birşey seçmeye çalıştım.
Omuzları etnik detaylı military gömleğimi,skinny bir denimle kombinledim.Tabi çok salaş olmamak için de kendi yapımım statement kolyeyle hareketlendirdim.Dolgu topuk botlar ve siyah deri çantam da diğer aksesuarlarım.Makyajda ise tercihim Mac.Mac eye-liner'ımı Mac bordo rujumla tamamladım.
Sanırım hazırım,birazdan arkadaşım beni almaya gelecek ve dışarı çıkacağız.

Hepinize iyi yıllar dilerim.2013'te de moda,trend,stil sizinle olsun.Hepimizin bol bol parası,harika aşkları,muhteşem başarıları olsun.
Sevgiler,öpücükler
LadyPresley



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts