Günün Kombini || London 2012 Olympics

/
0 Comments

Bir kaç gün önce voleybol takımımızın Brezilya'yla kıyasıya rekabetinde nefessiz kaldık.Olimpiyatların açılışında Kate Middleton'a hayran kaldık.
London'da gerçekleşen olimpiyatlarda bu sene de sporcular hayallerini gerçekleştirecek.İnsanlar nefeslerini tutup izleyecekler.Altın madalyalar kazanılacak.Bazıları ülkesine gururunu götürecek.

Ben de bir gelecek hayal ediyorum kendime.Ne kadar uzun atlama yapmam gerekirse,ne kadar koşmam gerekirse,kaç kulaç yüzmem lazımsa yapmaya hazırım.Engelli koşudaki engeller olsun yeter ki önüme çıkanlar.Kimi zaman kesilsin nefesim.Ama evime altın madalyamla ve gururumla döneyim.

Bu yüzden bu kadar çalışmam gerekiyorken her zaman yüksek topuklularla gezemem.Basketçi şortum,gençliğimden kalma grup tişörtlerim,spor ayakkabılarım bana kendimi daha enerjik ve özgüvenli hissettirmek için varlar.
Hazır her yerde olimpiyat ruhu varken,ben de kendi olimpiyatımı böyle yaşıyorum.
Hayat enerjinizi kaybetmemeniz dileğiyle..
LP



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts