Yeşil çantam ve profilo maceramız

/
0 Comments

Bugün kızlarla beraber Mecidiyeköy pazarını ve Profilo Alışveriş Merkezi'ni gezdik. Yaklaşık 1,5 senedir Mecidiyeköy pazarına gitmiyordum. Herşey çok uygun fiyatlarla satılıyor pazarlarda. Benim kıyafete ihtiyacım olmadığı için vaktimi çantacıların başında geçirdim. Çok ucuza satan bir çantacıya denk geldik. Taklit çantalar 10 liradan başlıyor. Ben 10 liralık çantalardan beğenemedim, başımı yukarı kaldırınca yeşil çantayı gördüm. Ve 35 liralık çantayı pazarlık yaparak ve güzelliğimi kullanarak :)) 20 liraya aldım. İhtiyacım vardı iyi oldu, çok beğendim.

Pazardan sonra Profiloyu gezdik ama güzel birşey bulamadık ve almadık.Yeni sezon çok pahalı, indirim beklemek lazım.Ama mağazalarda kış sezonu ürünlerinde çok indirim var.


Mango: %70'e varan indirim var.Özellikle dükkanın arka tarafı indirimli ürün dolu. Güzel şeyler ve küçük bedenler yağmalanmış resmen. Bir de artık eskisi kadar indirim yapmıyor Mango çanta ve ayakkabılarda. O yüzden artık gözümden düştü.


Mudo: Artık favorim Mudo. Özellikle ayakkabı ve çantaları bence çok şık. Artık Mudo'da indirim bekleyip öyle alışveriş yapıcam. Babetler 40 lira, Çizmeler 60 lira.


Adil Işık: Artık hiç beğenmiyorum. Mağaza aynen Tiffany gibi olmuş ama renkleri çok daha canlı, göz yoruyordu. Ürünleri de eskiye oranla daha kalitesiz ve daha yüksek fiyatlı bana göre.


Koton: %70'e varan indirim var. Ama inmiş fiyatlar bile öğrenci bütçesini aşıyor. Yeni sezon parçaları ve takıları çokkk hoş.


LCW: 1 Marta kadar indirimler devam ediyor ama herşey yağmalanmış, hiçbirşey kalmamış. LCW'nin gömlekleri süper ama çanta ve ayakkabı da çok kaliteli malzeme kullanmıyorlar. Daha önce aldığım çanta 1 ay dayanmıştı ancak bana.


C&A: Profilo'ya girmeden önce girmiştik. Fiyatlar çok uygun ama ben orada da zevkime uygun birşey bulamadım. Yeni sezon ürünleri çok şeker. Ayrıca takılarda süper indirimler var.


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts