Yargıcı AW 2013 || Romantik Yargıcı'da Maskülen Detaylar

/
0 Comments


Hi guys!
Öncelikle geçmiş olsun maili atan sevgili okuyucularıma teşekkür ederim.Çok tatlısınız ^.^ 
Bayram tüm hızıyla geldi ve geçti.Benim için diğer bayramlardan farklıydı.Annemle İstanbul'daydık.Bayramlaşmaya gidilecek babanne,dede,teyze yoktu burada ve bilumum sülale üyeleri Ege'deydi.Biz de benim iyileşmemi fırsat bilerek annemle gezmeye çıktık.İnanır mısınız insan otobüsü bile özlüyor.Sağlığım yerinde olsun da otobüse de,metrobüse de binerim gıkımı da çıkarmam.

Neyse ben gene girişi çok uzattım.Demek istediğim bayram gezmelerimizden birinde Yargıcı'ya uğradık.(Bu arada Yargıcı'da şuan indirim var,haberiniz olsun! ) Benim kalbimde Yargıcı'nın yeri ayrıdır.Romantik çizgisine,feminenliğine bayılırım.Çok benim tarzıma hitap etmese de çok retro ve zarif bulurum.Ama bu sezon tam olarak kalbimi çaldı diyebilirim.Çünkü o romantik çizgisini bu sefer maskülen parçalarla tamamlamış.Tam benim sevdiğim gibi... 

2013-2014 Sonbahar Kış Lookbook'undan fotoğraflar paylaşıyorum sizinle.Benim beğendiğim kombinler bunlar.
























Ve Yargıcı'nın websitesine göre bu sezon Yargıcı'nın must have parçaları...Emrpime pantolonlara bayılıyorum zaten ayrıca deri siyah mokasenler ve büyük çantalar gerçekten edinilmesi gereken parçalardan.









Görsel Kaynak : yargici.com.tr




You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts