Teen Choice Awards 2013 || Gecenin Kazananları,Şıkları,İdare Ederleri,Rüküşleri!

/
0 Comments


Bir moda blogunun olmazsa olmazı bir ödül töreninin ardından kırmızı halı şıklarını yazmaktır.Hep 30'lu yaşlarında Hollywood'un daş hatunlarını yazacak değiliz tabii ödül törenlerinde. Teen'lerin,teenager'ların,kokulu ergenlerin oylarıyla belirlenmiş olsalar da Teen Choice Awards'ı  alanlar geleceğin starları olacak.O yüzden görmezden gelemeyiz.Gerçi ben yazana kadar 12464324567654321 blogta Teen Choice Awards Red Carpet Celebrity konulu yazılar okumuş olabilirsiniz.O yüzden çok kısa geçeceğim ve sadece birkaç isim üzerinde duracağım.

Gecede ödül kazananlara gelirsek,tam liste aşağıda var.Ama genel olarak The Perks of Being a Wallflower filmi (bayıldığım bi film,şiddetle önerilir.), Pitch Perfect dizisi (hiç bir fikrim yok,izlemedim) , Pretty Little Liars ( Dizisiz kaldığım zor zamanlarımda başlayıp A'in kim olduğunu öğrenmeden bırakamayacağım dizi,so ergenish ama izleniyor.), Glee (izlemiyorum), Demi Lovato (dinlemiyorum), One Direction (ooo god!),Selena Gomez(Justin'in eski yavuklusu) ve Miley Cyrus ödüle doydu.



Gelelim şıklara,idare ederlerine,rüküşlerine;


Gecenin en şık ismi bence Pretty Little Liars'ın Emily'si Shay Mitchell.Göğüs dekolteli siyah-beyaz tulum kırmızı halı şıklığına yakışıyor.Sarımsı-yeşilimsi parlak,sivri burun Jimmy Choo stilettolarına ba-yıl-dım.Ayrıca tulumun ağırlığını dengelemiş.Ombre saçları,sütlü çikolata ten rengi ve iddiasız makyajı ile bence çok yerinde,hem adult hem teen duruyor.Well done Shay!


Ergenler ergeni Teen Wolf dizisinin mıymıntı Allison'ı Crystal Reed şıklığı ile beni şaşırttı.( Diziyi de ne kadar ergen bulsam da izliyorum maalesef.O da dizisiz kalıp başladığım ama bırakamadığım meretlerden.) Crystal aynı desen giydiği alt ve üst ile müthiş doğru bir tercih yapmış.Desen farklı olabilirdi,daha yazlık renkler olabilirdi ama olsun,gideri var.Clutch'ına ve Shay Mitchell'ınkine benzeyen ayakkabılarına bayıldım.Metalik trendine aşık olduğumu söylemiştim zaten.Saçlar ve makyaj hoş.Sana da well done Crystal!


Kıyafetini çok eleştirenler olmuş Selena'cım.Evet çok yaşının elbisesi değil doğru.Ama gene de hakkını yiyemem yakışmış.Ayakkabı ve aksesuar seçimi de o kadar doğru ki...En favorim diyemem ama ben beğendim.Good one!



Ya bu kızın Hannah Montana halinden kurtulup yeni imajına kavuşmasına çok sevindim gerçekten.Tarzını değiştirmesi ile bir trendsetter haline geldi.İster beğenin ister beğenmeyin,trendsetter denilen kişi,takipçilerinin stillerine örnek olup yön verendir. Miley Cyrus artık bir trendsetter. Cesur ve iddialı giyinecek ve katıldığı her ödül töreninde gözlerimiz acaba ne giydi diye onu arayacak.


Ya seveni vardır sevmeyeni vardır da, ben Lea Michele'i çok kezban buluyorum arkadaş.Glee'yi izlemiyorum,sanırım bu kız yüzünden izlemeyeceğim.Önyargılı mıyım nedir? Ama bana cici kız modunda dolaşmaya çalışan bir kezban gibi geliyor,böyle düşünmemek elimde değil.O yüzden bu hanım hanımcık elbiseyi pek yakıştırmadım ona.


Herkes bu kızı şık bulmuş ama ben hiç beğenmedim.Çünkü bana bu etek modeli çok itici geliyor.Önü kısa arkası uzun furyası 2 sene öncenin trendi idi.Bırakalım da öyle kalsın zaten hiç beğenmediğim bir akımdı.Palmiye desenine bir şey diyemem beğeniyorum ama etek beni diri diri mezara koydu.

Benim için Teen Choice Awards bu.Herkesin şık bulduğunu eleştiren,fark edilmemişleri şık bulan bendenizi okudunuz yine.Bu ergen yazıya katlandığınız için thanx :) 
Sevgiler
LP

Görseller : 


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts