Calzedonia Summer Show Forever Together || Tülin Şahin Röportajları ile Efsane Bir Show

/
0 Comments

Merhabalar,

5 gün önce yani 16 Nisan 2013 tarihinde İtalya Rimini'de Calzedonia'nın bir moda showu oldu.Ben görüntüleri izlerken başta Victoria's Secret sandım,o derece keyifli bir show yani.



Modeller arasında Adriana Lima'ya benzerliği ile dikkat çeken,Mavi'nin yeni reklamında Kıvanç Tatlıtuğ ve Francisco Lachowski ile rol alan Sara Sampio var.


 Sahnede şarkıları ile çoşturan Kesha,davetliler arasında ise Sarah Jessica Parker,Poppy Delevingne,Leigh Lezark gibi isimler var.



Davetlilerin arasında yerli Cindy Tülin Şahin de yer alıyor.Tülin Şahin bunu fırsat bilerek Sara Sampio,Kesha ve Sarah Jessica Parker ile röportaj yapmış, Tülin Şahin'le Moda adlı programında izledim.( Buradan izleyebilirsiniz : http://www.startv.com.tr/program/tulin-sahin-ile-moda ) 
İdolüm Carrie Bradshaw rolüne hayat veren SJP ile röportaj yapmayı ben de isterdim doğrusu.

Geceye katılan ünlü isimlerden birkaçı ( Görsel Kaynak : zimbio.com )


Alessia Ventura 


Sarah Jessica Parker


Cristina Parodi


Fabio Fulco ve Cristina Chiabotto


Fiammetta Cicogna


Giulia Michelini


Ireland Baldwin


Kesha


Leigh Lezark


Lena Gercke


Melissa Satta


Poppy Delevingne

Geceye katılan isimler, genel olarak siyah renk tercih etmişler.Özellikle Poppy Delevingne'nin elbisesine bayıldım.



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts