What Was She Wearing? || Ünlü Kadınlar Ne Giyiyor?

/
3 Comments

Yaz geldi gelmesine de ünlüler ne giydi,ne taktı,takıştırdı? Gelecek vaadeden bir moda blogger'ı olarak sizi yormadım,araştırdım,buldum efendim.
Kate Moss'dan Sienna Miller'a her hareketi olay yaratan kadınlar ne giymişler,hangi markaları seçmişler?

1.Kate Moss 
Blazer:YSL
Pantolon:ISABEL MARANT
Çanta & Gözlük : DOLCE & GABBANA
Babet : REPETTO

2.Whitney Port
Elbise : VINTAGE
Çanta : COACH
Sandalet : COCOBELLE
Gözlük: TOM FORD

3.Emma Roberts
Elbise: AMANDA UPRICHARD
Platform Topuk : REPORT SIGNATURE
Küpe:HOUSE OF LAVANDE

4.Naomi Watts
T-Shirt & Blazer : STELLA McCARTNEY
Pantolon:MADEWELL
Mokasen: ROBERT CLERGERIE
Çanta: ROGER VIVIER

5.Sienna Miller
Elbise: DIANE VON FURSTENBERG
Topuklu Ayakkabı : BURBERRY
Çanta: PACO RABANNE





You may also like

3 yorum:

  1. Bir ara Angela Lindvall'a yer vermelisiniz.. En son Cannes'da Arzu Kaprol imzalı elbisesinden sonra amfAR Arzu Kaprol'e teklif götürüyor ve geçiğimiz günlerde amfAR'ın 25.yıl gala partisinde New York Modern Sanatlar Müzesinde kadın koleksiyonunu tanıtan tek isim olmuş hatta. http://www.gettyimages.com/detail/116367587/Getty-Images-Entertainment

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle göz önünde bulundurucam ve en kısa zamanda bunun hakkında bir yazı yazmaya çalışıcam.yorumun için teşekkürler..geri bildirimlerini bekliyorum. LadyPresley

    YanıtlaSil
  3. http://trendmodadunyamiz.blogspot.com/2011/06/arzu-kaprol-new-yorkta-bir-turk.html ve dayanamadım yazdım :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts