Bana Herşey Yakışır & Bugün Ne Giysem? || Dikkat! Bu Bir Eleştiri Yazısıdır.

/
0 Comments



Efendim bugünlerde herkes başımıza modacı kesildi.Zaten ortalık çakma modacılar ve şöhret budalalarıyla doluyken şimdi de televizyonda moda programları yayınlanmaya başladı tam oldu.
Hangisi önce yayına girdi bilmiyorum ama tatilde memleketime gittiğimde izleme fırsatı buldum ilk defa.Ve ben de moda meraklısı ve ilgilisi bir genç olarak yorumlarımı yazmak istiyorum blogumda.

İlk önce Show Tv'deki yarışmayı gördüm.Bugün Ne Giysem?
Nur Yerlitaş'a pek ısınamadım oldum olası.Egosu yüksek bi kadın.Jüri olarak seçilmesine pek şaşırtmadım.Polemik çıkararak pekala reyting yapabilir.
Hakan Akkaya biraz daha ılıman bir jüri.Fabrika'nın ve kendi markası Maskülen'in tasarımlarında imzası varmış,bildiğim kadarıyla.
İvana Sert kesinlikle soyadının zıttı.İnanılmaz tatlı ve ılımlı bir kadın.Ayrıca çok güzel ve tam anlamıyla bir moda ikonu.
Yarışmacılardan ise berbat giyinen de var,çok tarz olan da..

Geldik Kanal D 'nin Bana Herşey Yakışır'ına.Cengiz Abazoğlu arada çıkıp iki laf etmese yemekteyiz seviyesinde kalacak bi program.Yarışmacılar kesinlikle zevksiz ve moda konusunda çok cahiller.3 sezon önceki trendleri ısrarla seçip bunların yeni trend olduğunu sanan tipler var aralarında.Haftanın konsepti serbest olduğunda bile giyinmeyi beceremediler ya,şaka gibilerdi.

Kısacası iki programda dişe dokunur bişey yok,moda anlamında hiç bi tat alamadım.Sadece dediğim gibi İvana Sert ve Cengiz Abazoğlu ne katmışsa katmış.Onun haricinde Türkiye modadan anlamıyor bence,bize hiçbişey yakışmıyor gibi geldi bana!



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts