Trend Report || Espadriller,Çok Şekerler

/
2 Comments

Yıllardır görmeye alışkın olduğumuz bir ayakkabı aslında Espadril,yani moda dünyasına pat diye düşmedi ama bu sezonun heralde ayakkabı olarak en gözdesi.Bi kere çok rahat ve çok çeşitli.İster düz taban giyin,ister kalın topuk,ister dolgu topuk.Ama en çok tercih edilenleri dolgu topuklu olanları.
Sonuç olarak;ister bohem olun ister klasik,kendinize göre bir espadril mutlaka bulabilirsiniz.



Düz Taban Espadriller


Dolgu Topuk Espadriller (Tek renk)




Dolgu Topuk Espadriller (Cici Kız Modelleri)



Dolgu Topuk Espadriller
 (Şık Şıkıdım Modeller-Kim demiş hasır ayakkabıyla partiye gidilmez diye!)



Kalın Topuk Espadriller


Kullanılan Görseller ve Daha Fazlası İçin ==>> http://espadrillesetc.com/


You may also like

2 yorum:

  1. ozellikle bu yaz icin dolgu topuk olanlarindan bir tane edinmek lazim. :)
    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle,ben de dayanamadım aldım bi tane dolgu topuklu olanlarından.parlament mavisi ve gerçekten çok rahat.hem gündüz hem de geceleri kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts