Werewolf Vs. Vampires in Fashion || Modanın Kurt Adamları Ve Vampirleri

/
1 Comments

Merhabalar sevgili modaseverler!

Gene sizi ihmal ettiğimi söylediğiniz,daha sık yazmamı istediğiniz mailleri okudum.Eksik olmayın,sağolun varolun :) Tatil tanımım tam anlamıyla gerçekleşiyor şu günlerde.Denize gidiyorum,kitap okuyorum,ailemle vakit geçiriyorum,dizi izliyorum.Dizi izliyorum demişken o olayı biraz abartmış olabilirim.Yeni favorim True Blood.Tamamen ona sarmış bulunmaktayım.
Vampirler ve kurt adamlarla kafayı bozdum sanırım.Neyse tatil bitince Boğaziçi'nin ağır sömestr'i beni kendime getirir sanıyorum,ama o zamana kadar biraz daha kendimi ergen gibi vampirlere kaptırabilirim :)

Vampirler ve kurt adamlar demişken ben modanın da vampir ve kurt adamlara sahip olduğunu düşünüyorum.

Eğer siyahtan vazgeçemiyorsanız,kıpkırmızı olan rujlarınızın sayısını hatırlamıyorsanız,göz makyajınız koyuysa,gotik bir tarzınız varsa,viktoryan dönemi yakalara hayır diyemiyorsanız,modada keskin çizgilere bayılıyorsanız..siz bir VAMPİRSİNİZ!

Eğer toprak tonları ve sıcak renkler vazgeçilmeziniz ise,rahatınıza düşkünseniz,rustic bir tarzınız varsa,doğadan vazgeçemiyorsanız,modanın soft geçişlerini seviyorsanız ama kendi stilinizden de vazgeçemiyorsanız..siz bir KURT ADAMSINIZ!

Birini seçmek zorunda olsaydınız hangisi olurdunuz?


You may also like

1 yorum:

  1. True blood benim de favori dizim vampirler cok tarzlar bayiliyorum hepsine

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts