Atıl Kutoğlu İMA Tanıtım Günlerinde!

/
0 Comments

2012 İstanbul Moda Haftası'nda sergilediği bu kıyafete bayılmıştım.Ve yıllardır onun adını moda dünyasında duyuyorum,tasarımlarını seviyorum.Atıl Kutoğlu'ndan bahsediyorum.
Onun hakkında yazmaya kalksam uzun bir post yazmam gerekir,ama şuan onun için vaktimiz yok.Hem isterseniz yıllar önce başladığı moda kariyerini,New York moda haftalarında sergilenen tasarımları,başarılı bir modacı olmanın püf noktalarını kendisi de anlatabilir.


İstanbul Moda Akademisi bize bu güzelliği yapıyor.Tanıtım günleri kapsamında Atıl Kutoğlu'nu moda konusunda eğitim almak isteyenlerle,kariyerine moda üzerinden devam etmek isteyenlerle tanıştırıyor.

İstanbul Moda Akademisi,14 Eylül'de,saat 15.00'de bizleri Atıl Kutoğlu ile buluşturuyor.Ben orada olacağım.Çünkü ona sormak istediğim çok soru var :)
Ayrıntılı bilgi için : İstanbul Moda Akademisi 



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts