Örgü..Bir Hollywood meditasyonu..

/
0 Comments





Hani bi ara çok duyuyoduk,bir Hollywood starı elinde şiş ve yünle görüntülendi.Evet,yalan değil,bu bir meditasyon.Hem de starların yaptığı meditasyon.Bakmayın biz de babanneden toruna geçen gelenek olduğuna..Her neyse,ben bu sezon-her sezon gibi-çok fazla örgü gördüm.Daha havalar kalın örgü kazak giyecek kadar soğumadı ama olsun,şimdiden bakmakta fayda var.Demem o ki,madem bu örgü hala moda,hala trend..Yine biz de kendi şişimizi,kendi yünümüzü alıp başlamıyoruz örmeye.


Ve bakınca örgüyle yapılacak o kadar çok şey gördüm ki anlatamam..atkı bere örmek zaten farz oldu ama örgü çorap,tozluk ve çanta da örülebilesi şeyler arasında..Ben şu kulaklığı denemek istiyorum :)
http://www.10marifet.org/yazi/chanel-orgu-canta buna bakın derim kesinlikle..Chanel çanta örmüş hatunlar :)
http://www.10marifet.org/yazi/kedicik-kulakli-bere bu anneme ördüttücem.Hep ben mi meditasyon yapiim canım :)


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts