Dekorasyon || Küçük Dokunuşlarla Evinizi Renklendirin!

/
0 Comments
Merhaba sevgili okuyucu!

Gezi Parkı direnişi süresince blogumu güncellemeyeceğimi söylemiştim ama artık direnişimiz 1 aylık oldu.Onla beraber biz de büyüdük.Hak ve demokrasi arayışımız,barış içinde yaşama istemimiz hala devam etmekte. Ama artık bloguma yazmaya başladım,güzel günlerin umuduyla..

Bu arada bu süreçte eve çıktım.9 yıllık yurt hayatım sona erdi böylece.Küçücük bir stüdyo dairem var artık.Öğrenci evi dediğin öyle ahım şahım olmaz zaten ama ben evimi güzelleştirmeye ve küçük, masrafsız detaylarla evime renk katmaya çalışıyorum.

Siz de küçük dokunuşlarla evinize farklı bir hava getirmek istiyorsanız birkaç işe yarar önerim olabilir.

Öncelikle koltuğunuz üzerine koyacağınız rengarenk yastıklar evinizi canlandıracaktır.Hatta yastıklarınızı istediğiniz kumaştan kendiniz dikebilirsiniz.Benim favorim ise patchwork yastıklar.





Oldum olası vintage manyağı bir insan olarak eski reklamlara bayılıyorum.Ben evimin duvarlarına vintage reklam posterleri asmayı düşünüyorum.Ayrıca yeşilçam filmlerinden kareler,ses dergisi kapakları da evinizin konseptine göre tercih edilebilir.






Tahta kasalar,birkaç çivi ve renkli boya ile kendi kitaplığınızı,gazeteliğinizi ya da sehpanızı yapabilirsiniz.İşte diğer bloglarda bulduğum ve bana ilham veren tahta kasadan mobilyalar.Mor kitaplık oldukça sevimli ve kullanışlı gözüküyor.





Tarz sahibi bir evin olmazsa olmazlarından biri de dekoratif mumlardır.Tarçın çubukları sarılı ya da kahve çekirdeklerinin içine yerleştirilmiş mumlar güzel bir görüntünün yanında hoş bir koku yaratacak.




Ve buınlar da hoşuma giden diğer şeyler.Özellikle de evinizde yer sıkıntınız varsa, eşyalarınızı toplaması için depolama çözümlerini düşünebilirsiniz.Mesela kitaplığınız kenarına iliştirilmiş sepetler,puf koltuğunuz için dergi cepleri,kapı arkası askıları,dolap içi organizer'lar kurtarıcınız olabilir.




PS : Görsellerin hiç biri bana ait değildir.İnternette o kadar çok gezindiğim için hangi fotoyu hangi blogdan aldığımı unuttum,kaynak belirtemiyorum o yüzden :(


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts