Günün Kombini || Cool & Relax Monday

/
0 Comments

Merhaba sevgili okuyucu!

Bugün Pazartesi sendromunu üzerimden atacak bir kombinle güne başladım.Normalde her Pazartesi sabah saatlerinde bir okula staja gittiğim için formal giyinmek durumundaydım.Ama bugün stajımın olmaması, Pazartesi'nin sıkıcılığını atmamda büyük bir rol oynadı.İstediğim saatte uyanıp istediğimi giyerek favori dersim dersim İtalyanca'ya gittim. Yeni aldığım H&M oversize kot gömleğimi siyah Zara taytımla tamamladım.Geçen yıl Yunanistan gezim sırasında aldığım küçük siyah bir çanta ve koyu kahve deri ceket ve dolgu topuk botlarım kombinimin diğer parçalarıydı.Kendi yapımın statement bir kolyeyle de kombinime renk verdim.
Mac eyeliner,Loreal rimel,Loreal pudra ve Maybelline rujumla da makyajımı tamamladım.Pazartesi sendromunu yenmek ve yeni haftaya bomba gibi başlamak için güne hazırdım :) 


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts